SJV a bytová družstva
Co nabízíme pro výbory Společenství vlastníků jednotek (SVJ) a představenstva Bytových družstev?
Věnujte méně svého času administrativě. Třeba jen čtvrtinu. Jde to.
Přejděte na automatizovanou správu Vašeho bytového domu. Čas, který ušetříte díky našim pohodlným službám, můžete věnovat jiným činnostem. Konec papírování. Chytrá a jednoduchá správa BYTYO udělá skoro vše za Vás.
Evidence všech vlastníků a obyvatel on-line.
Evidence všech vlastníků a obyvatel je propojena s veřejnými rejstříky a každých 48 hodin probíhá její synchronizace. Údaje nových obyvatel, už doplňovat nemusíte. Kdykoliv, cokoliv potřebujete, máte to hned k dispozici. Jednoduše, přehledně a on-line. Obyvatelé si sami aktualizují informace v on-line formuláři nebo mobilní aplikaci. Odpadá tak docházení na poštu pro výpis z katastru nemovitostí nebo přepisování a přeposílání osobních údajů. Umíme to udělat jednoduše.
Důležité termíny hlídáme za vás.
Na všechno, co je třeba udělat, Vás včas upozorníme a připravíme. Všechny podklady, instrukce a doporučení, které budou pro konkrétní příležitost zapotřebí, obdržíte ve srozumitelné a jednoduché podobě. Plánované termíny revizí výtahů, požárních prostředků nebo komínů najdete také kdykoliv a jednoduše v naší aplikaci. Umíme to udělat jednoduše.
Jednoduché hlášení závad i komunikace s obyvateli Vašeho domu.
Naše chytrá aplikace usnadní komunikaci mezi obyvateli bytových jednotek a výborem SVJ nebo představenstvem bytového družstva. Díky tomu je například hlášení závad velmi rychlé a pohodlné. Výbor nebo představenstvo má navíc k dispozici jednoduchý přehled otevřených událostí a požadavků. Už se nestane, abyste na něco zapomněli. Umíme to udělat jednoduše.
Digitální archiv dokumentů dostupný odkudkoliv a kdykoliv.
Už žádný nepořádek v papírech. Všechny podklady a dokumenty, které souvisejí s objektem Vašeho bytového domu, jako jsou revizní zprávy, protokoly, závěry z kontrol i zkoušek nebo výkazy z účetnictví, Vám uložíme na zabezpečené cloudové úložiště. Vše tak budete mít po ruce, kdykoliv to budete potřebovat. K dokumentům se dostanete snadno prostřednictvím internetového prohlížeče nebo díky naši aplikaci ve Vašem mobilním telefonu. Pokud je Vám příjemnější mít dokumenty archivovány fyzicky, nevadí. Uložené dokumenty využijete jako zálohu, ze které můžete případně ztracený dokument kdykoliv obnovit. Umíme to udělat jednoduše.
Už žádné návrhy, co neprojdou. Dělejte to chytře.
Potřebujete se rychle ujistit, že obyvatele s Vašimi připravenými návrhy souhlasí a na shromáždění nebo schůzi se nevydáte s materiálem, který skončí v koši? Využijte chytrou funkci on-line hlasování v naší aplikaci. Příprava hlasování zabere jen pár minut a aplikace za Vás udělá zbytek. Rozešle a zobrazí hlasování vybraným kontaktům. Zpracuje získaná data. A ukáže Vám přehledné výsledky. Už žádný tisk papírů nebo obcházení sousedů. Umíme to udělat jednoduše.
Rozúčtování a vyúčtování umíme měsíčně. Klidně i denně. S novou legislativou si hlavu lámat nemusíte.
Díky spojení dálkových odečtů a integrovaných cen dodavatelů energií nebo médií je pro nás zpracování pravidelného rozúčtování nákladů hračka. Stejně tak vyúčtování. Obyvatele Vašeho bytového domu tak můžete o jejich spotřebě informovat měsíčně nebo klidně denně. Splníte tak hravě požadavky nové legislativy. Frekvenci rozesílání si nastavíte tak, jak Vám to bude nejvíce vyhovovat. Vše ostatní funguje automatizovaně a bez chyb. Umíme to udělat jednoduše.
Jednoduchý reporting a účetnictví, ve kterém se každý vyzná.
Zakládáme si na tom, aby vše bylo jednoduché, srozumitelné a přehledné. Účetnictví vedeme v souladu s příslušnou legislativou a každý měsíc od nás obdržíte srozumitelný přehled o důležitých událostech ve Vašem domě. Zda se někdo odstěhoval nebo přistěhoval. Které zálohy od obyvatel Vašeho domu schází uhradit. Přehled o neuhrazených fakturách nebo třeba kolik bylo předešlý měsíc zapotřebí vydat z pokladny na nákup drobného spotřebního materiálu, kupříkladu žárovek. Díky nám budete mít vše pod kontrolou. Umíme to udělat jednoduše.
Měření spotřeby energií s dálkovým odečtem se bát nemusíte. S námi jste připraveni na vše.
Díky dálkovému odečítání měřidel je správa Vašeho bytového domu jednodušší. Každé podružné a fakturační (i patní) měřidlo průběžně zaznamenává spotřebu a její hodnoty pravidelně odesílá ke zpracování. Informaci o tom, kolik se minulý měsíc ve Vašem bytovém domě spotřebovalo vody, tepla, ale také plynu a elektřiny nebo jaké jsou za předchozí měsíc náklady, máte kdykoliv po ruce on-line.
Průběžná informace o spotřebě Vám pomáhá šetřit. Nebo včas ukáže na protékající uzávěr.
Všechny naměřené hodnoty Vám průběžně zobrazujeme on-line nebo v mobilní aplikaci. Informace zde naleznete v měrných jednotkách i korunách. Srozumitelně a přehledně. Díky tomu hned poznáte, kde je možné ušetřit. Z průběžných informací také snadno odhalíte i jen slabě protékající uzávěr vody a situaci můžete včas vyřešit opravou. Umíme to udělat jednoduše.
Obcházení sousedů kvůli odečtům vody a tepla je minulost.
Díky dálkově odečitatelným měřidlům nemusíte pracně plánovat a organizovat obcházení jednotlivých bytů. Neřešíte, jestli někoho v daný čas zastihnete. Odpadá zdlouhavé a otravné přepisování odečtených hodnot. A navíc už nemusíte nikam nic posílat. V rámci našeho řešení se hodnoty odečítají průběžně, ve vyhovujícím formátu a odesílání probíhá automatizovaně. Podle nové legislativy byste měli všechny obyvatele informovat o jejich spotřebě dvanáctkrát ročně. Bez dálkových odečtů to nepůjde lehce. Pakliže už ve Vašem domě dálkově odečitatelná měřidla máte, bude přechod k nám ještě snadnější. Naše chytré řešení si totiž dobře rozumí s většinou chytrých měřidel na trhu. Umíme to udělat jednoduše.
Bezpečnost vašich dat je pro nás na prvním místě.
V rámci poskytovaných služeb zajistíme kompletní poradenství v oblasti zavedení dálkového měření pro Váš bytový dům. Spolupracujeme jen s prověřenými evropskými dodavateli technologií a na odečítání dálkových měřidel jsme experti.
Havarijní služba 24/7. Pro naše zákazníky s garantovaným dojezdem do 120 minut.
Někdy nejde vše podle plánu a něco se pokazí. Třeba praskne trubka nebo netěsní kohout u topení. Vždycky to ale znamená nepříjemnosti pro obyvatele domu, které taková situace postihne. Spolu s našimi partnery jsme pro Vás v těchto situacích k dispozici 24 hodin, 7 dní v týdnu. Včetně svátků, sobot i nedělí.
Jednoduché hlášení hávarií.
Když se něco přihodí, to poslední, co chcete, je zdlouhavé hledání kontaktu na spolehlivou firmu, která havárii kvalitně odstraní. Každý dům, který pomáháme udržovat a spravovat, proto vybavíme na viditelných místech, která určíte, kontaktními informacemi na operátora havarijní služby. Aby bylo vše ještě rychlejší, jsou kontaktní informace také přímo v mobilní aplikaci všech obyvatel Vašeho bytového domu.
Profíci na svém místě.
Operátor havarijního dispečinku při hovoru zjistí rozsah havárie a pokusí se na základě zkušeností odhadnout, co se pokazilo. Jasnými a jednoduchými instrukcemi a pokyny pomůže zamezit dalšímu rozšíření škod a vyšle na místo havárie posádku, která závadu odstraní. Pro naše zákazníky v Praze garantujeme dojezd do 120 minut.
S pojišťovnou si hlavu nedělejte.
Víme, že odstraněním závady to nekončí. Pomůžeme Vám i se sběrem podkladů o vzniklé škodě nebo vyřízením likvidace události u Vaší pojišťovny. Můžete se na nás s důvěrou obrátit. Rádi Vám pomůžeme.
Účty za elektřinu v celém domě Vám pomůžeme snížit i o 40 %. Od toho jsme tady.
Zatímco dodavatelé komodit zvedají ceny a Vám jde hlava kolem z účtů za energie. My hledáme řešení, jak pro Vás vše nastavit tak, abyste mohli pohodlně svítit na chodbách nebo jezdit výtahem a zároveň nepřišli o všechny úspory. Od toho jsme tady.
Vybereme pro Vás toho nejlepšího dodavatele.
Všechno začíná výběrem spolehlivého a stabilního dodavatele, který nabízí férové ceny a kvalitní služby. My takové známe. Pokud takového nemáte, rádi Vám pomůžeme se změnou. Veškerá administrativa jde samozřejmě za námi. Od toho jsme tady.
Konec zbytečných výdajů za služby spojené s měřením spotřeby elektřiny.
Věděli jste, že pro celý váš bytový dům stačí mít nainstalován pouze jeden, případně několik málo fakturačních elektroměrů? A věděli jste, že díky této jednoduché změně, mohou obyvatelé celého Vašeho bytového domu ročně ušetřit i desítky tisíc korun na regulovaných platbách za tyto aktuálně osazené elektroměry? Zařídíme pro Vás sloučení všech elektroměrů do jednoho měřícího bodu na patě domu. Stávající elektroměry ve všech bytych vyměníme za dálkově odečitatelné podružné měřiče a nakonec zajistíme všechny podklady a vyřídíme veškerou administrativu. Od toho jsme tady.
Připravíme Vás na budoucnost v energetice a elektromobilitu. Žádný problém.
Obnovitelné zdroje energií, elektromobilitu a dotace na ně, máme v malíku. Pořízení vlastního zdroje energií dává smysl. Pomůže výrazným způsobem snížit výdaje za odebranou elektřinu a díky sloučeným elektroměrům na patě domu navíc můžete naplno využít instalovaný výkon Vaší elektrárny, nebo nabíjecích stanic. Většinu vyrobené energie spotřebujete přímo v domě. A to nejen na provoz výtahu nebo osvětlení ve společných prostorech. Díky sloučeným elektroměrům mohou vyrobenou elektřinu ze společné fotovoltaické elektrárny využívat všichni obyvatelé Vašeho domu.
Uvažujete o pořízení vlastního zdroje energie nebo se chcete poradit o možných úsporách? Napište nám.
Chytrá aplikace pro všechny obyvatele Vašeho domu.
Pro všechny obyvatele bytového domu který spravujeme, máme unikátní aplikaci Bytové konto. Aplikace významně usnadňuje komunikaci mezi výborem nebo představenstvem a obyvateli bytového domu. Uživatelé aplikace mají k dispozici přehled o spotřebě všech energií a také o výdajích spojených se správou domu. Všechny přehledy jsou dosupné i v Kč. Jednoduše a srozumitelně.
Chci si ulehčit život s BYTYO.
Pro více informací, nebo zpracování nezávazné nabídky, nám na sebe zanechte kontaktní údaje.